Zákaznická linka+420 603 707 093(Po-Pá 8:00-16:00)
00 Kč

V košíku zatím nic není

Způsoby doručení

  • PPL od 130 Kč
  • Zásilkovna od 95 Kč
  • Osobní odběr zdarma

Do dopravy ZDARMA zbývá ještě 3000 Kč

Zboží dodáme do 3 pracovních dnů
Zobrazit košík

Soutěž "Ochrana přírody. Co je vlastně správné?"

Soutěž

Milé školy a školky,
s nástupem podzimu a novým školním rokem přicházíme se soutěží, která je určena pro vás a vaše žáčky.

Připravili jsme pro vás jedinečnou příležitost, jak se společně s dětmi zamyslet nad ochranou přírody a nad konkrétními kroky k jejímu zlepšení.

Pojďme společně tvořit, diskutovat a přinášet nápady, jak můžeme chránit naše okolí a přírodu, která je domovem nás všech!

KDO SE MŮŽE ÚČASTNIT?

Soutěž je rozdělena na dvě kategorie podle věku a schopností dětí.
  1. První kategorie: Mateřské školy a žáci 1. a 2. ročníku základních škol
  2. Druhá kategorie: Žáci 3., 4. a 5. ročníku základních škol


JAKÉ JE ZADÁNÍ?

 

PRO PRVNÍ KATEGORII (MŠ a 1.-2. třída ZŠ)

Tato aktivita je ideální příležitostí, jak s dětmi prozkoumat, co se jim na ochraně přírody (ne)líbí a co by chtěly zlepšit. Diskutujte spolu ve třídě a vytvořte originální společné dílo, ve kterém odpovíte na některé z těchto otázek, které jsou zároveň vodítky, jak se tématu zhostit:
  1. Co se mi nelíbí a děje se v naší přírodě? Co by se podle mě nemělo dělat během pobytu v lese a v přírodě?
  2. Jak bych to vyřešil/a? Co pro to mohu udělat já?
  3. Co bychom mohli udělat společně? Co by mohla udělat moje škola či školka, aby byla příroda hezčí, čistší, více chráněná?
Výsledkem vaší práce může být například koláž z kreseb, fotek nebo jiný výtvor. Kreativitě se meze nekladou! Každý nápad může pomoci inspirovat ostatní.
Nezapomeňte připojit krátký text, který vysvětlí, o co se jedná. Učitel/ka pomůže s psaním, ale děti mohou napsat své odpovědi částečně i samy.

 

PRO DRUHOU KATEGORII (3. až 5. třída ZŠ)

Tato výzva je pro jednotlivce! Každý žák má možnost samostatně přemýšlet a napsat, jak vnímá ochranu přírody a co je podle něj správné. Zamyslete se nad těmito otázkami:
  1. Co se mi nelíbí, že se děje v naší přírodě? Co by se podle mě nemělo dělat?
  2. Jak bych to vyřešil/a? Co pro to mohu udělat?
  3. Co bychom mohli udělat společně? Co by mohla udělat moje škola?
Výstupem práce žáka, jednotlivce, bude text, který na tyto otázky odpoví. Svůj text můžete doplnit kresbami, fotkami, koláží nebo čímkoli, co vás napadne.
 

PODMÍNKY SOUTĚŽE



PROČ SE ZAPOJIT?

Tato soutěž je nejen kreativní aktivitou, ale také způsobem, jak vést děti k zamyšlení nad důležitými tématy a podpořit je v tom, aby se cítily součástí změny.

Každá aktivita a každý výtvor pomůže šířit povědomí o tom, jak můžeme přírodu chránit. Jak říká zakladatel Lesního světa Miloš Tomek:

Chceme v dětech budovat lepší vztah k přírodě. Protože budou-li mít vztah k přírodě a budou se umět v ní chovat ohleduplně s pokorou, tak to pravděpodobně budou umět trošku líp i k lidem. A to se hodí jak dětem, tak i dospělým.


Navíc vítězné týmy a jednotlivci získají atraktivní cenuPoukaz na naučný prvek nebo pomůcky z dílny Lesního světa v hodnotě 20 000 Kč bez DPH, který obohatí jejich školu či školku.
Není to skvělá příležitost, jak udělat něco pozitivního pro děti i přírodu?

Využijte tuto příležitost a zapojte se do soutěže!
Společně můžeme učit děti nejen tvořit, ale také chránit to nejcennější, co máme – naši přírodu.

 
Nahoru